7 juni, dags att rösta!

Hej allihopa! Glöm inte att gå o rösta idag om ni inte redan har gjort det. Vallokalerna är öppna mellan 8-21.

Har du tappat bort ditt röstkort?
Det gör ingenting, gå bara till just din vallokal så behöver du inte ens ha med dig något röstkort.

Vet du inte vilken just din vallokal är? Ring 020-825825 o säg bara vad du heter o vart du bor så hjälper dom dig med var nånstans du ska gå o rösta!

Nu hoppas jag att ni inte kan komma på några dumma ursäkter för att inte gå o rösta. Om du inte vet vad du vill rösta på så kan du alltid rösta blankt, det är ok, då har du ju iaf röstat. Jag ser det nästan som en "plikt" att rösta om man är svensk medborgare.
Tänk på det, röstar du inte så tycker jag inte att du har rätt att komma o klaga på resultatet sedan..

Sådär, jag hoppas att ni får en trevlig röstning idag ;D

Kommentarer
Postat av: Balin

Du har så rätt så:D

2009-06-18 @ 05:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback