härlig dag

Igår kom Anders hit o det var så mysigt för det var ett tag sen som vi umgicks med honom nu. Vi köpte blåbärspaj som vi åt med vaniljsås, kikade lite på tv - Allsång på Skansen :) Där vi sjöng med i låtarna, hihi.

Anders & Jonte gick över till Pj en sväng på kvällen, då somnade jag nån timme, resten av tiden surfade jag o såg på tv.

När dom kom tbx så kikade jag & Anders på grejer som vi hade spelat in. Till slut så hade alla tre somnat i vardagsrummet. Nånstans vid sex-sju på morgonen vaknade jag i soffan o förflyttade mig in till sovrummet o snarkade vidare. Vid tio gick jag upp o började surfa.

Sen började vår tvättid som jag tog hand om ensam eftersom att älsklingen sov fortfarande så jag lät honom sova. När han sen hade vaknat så fixade vi ihop lite frukost o en filt. Vi gick ut i solen o satte oss på en gräsplätt där vi avnjöt vår härliga frukost, tillsammans alla tre. :D Underbaaart!

Sen behövde Jonte räkna lite matte så vi gick hem, o Anders gick hem till sig så skulle vi höras senare. Men först ville Jonte slappa lite innan han började räkna, när han väl skulle börja så förstod han sig inte på grafräknaren, hur den fungerade så det tog stopp. Hans mattelärare får förklara det för honom imorgon istället, då dom har en inbokad träff.

Istället kom Martin & Laura förbi precis när jag skulle börja fixa med maten så det blev att dom fick äta här också. Potatisgratäng och kycklingschnitzel blev det, o alla gillade maten jättemycket :) Det var längesen som jag panerade något o kycklingschnitzel har jag nog aldrig ätit så det var roligt o spännande att gjöra det själv.

Efter mateb så somnade dom i soffan medans jag & Jonte hamnade vid varsin dator. Vad sociala vi var mot varann, hehe.

När deras sista buss skulle gå hem så väckte vi dom, o jag & älsket cyklade till Maxi. Vi cpade oss på vägen dit, inne i affären o på vägen hem. Vi flummade o skojjade med varandra o det var riktigt roligt o mysigt. Jag e kär i honom, hihi <3

Nu ringde jag Anders eftersom att vi hade lovat det förut, för o kolla om han ville va me på o se en film, tyvärr svarade han inte så jag messade istället, men inget svar där heller. Så antingen e han upptagen med nåt eller så sover han.
Men det gör inte så mycket, jag o mitt älsk kan nog få det rätt mysigt med bara varandra :)

En jättefin dag iaf som jag är tacksam över.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback