hur kan man utsätta sitt barn för sånt?

Vill bara skriva en sak till.. Jag satt o kikade på lite bilder på bilddagboken nu o det är en tjej i min ålder som har en liten flicka som är typ ett halvår, o hon har vart o fixat så ungen har fått hål i öronen! Asså, jag blev väldigt upprörd över att läsa det. Får man verkligen göra så på ett litet barn som inte ens kan säga ja eller nej till det?! Ja, tydligen så får man det. Men jag tycker att det är fruktansvärt fel och jävligt elakt mot bebisen.
Fyfan, jag skulle aldrig göra så mot mina barn, jag skulle vänta o låta dom välja själv huruvida dom vill ha hål i öronen eller inte.
Vem av mor o dotter är det som har mest glädje av ungens hål i öronen egentligen? Jo, just nu är det ju modern för bebisen fattar ju inte ändå. Den stackars lilla har väl kanske bara ont.
Nä fy, vad jag blev sur o illa berörd av det där.
Vad anser ni om saken? Vore väldigt intressant att veta :)

Måste bara säga en sak till, GRATTIS Sara, fina gumman! Du är bäst! Jag visste att du skulle klara det, så mycket som du har kämpat! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Tack <3 så jävla gött! Men jag är lite skakis på vägarna :S

2009-06-16 @ 22:59:50
Postat av: Balin

Tycker det låter helt sjukt :S Ungen kanske får men för livet?

Postat av: Cecilia

Låter lite själviskt att göra så mot sina barn men mycket ska en väl få höra innan öron trillar av :P

2009-06-18 @ 20:59:11
URL: http://jagochvarlden.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback