problem.

Det har faktiskt hänt en tråkig sak idag. Jag ringde till en skola angående en utbildning som jag vill gå. Jag frågade hur pass stor chans det är att man kommer in på utbildningen, o till 24 platser så var det hittills mellan 60-90 ansökningar som hade kommit in, o det är fortfarande två månader kvar innan sista ansökningsdag! :S

Tänk om jag inte kommer in på nån av de utbildningarna som jag vill gå!?
Vad gör jag då?

Jag vill ju inte hoppa på nån random utbildning "bara för att", bara för att ha nåt o göra. Så ska det väl inte behöva vara, jag ska ju trivas med o vilja det jag gör! Det är väl en förutsättning för att jag ska kunna fullfölja hela utbildningen ju.

Men jag pallar inte att sitta hemma ett år till utan jobb eller utan skola, allra minst utan någon jävla inkomst. O bara känna mig misslyckad. Fan.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra, vad jag ska tänka. Hur kommer det att bli liksom? Så får jag såna katastroftankar att, tänk om jag inte kommer in på nåt nu, o tänk om jag inte kommer in på de här utbildningarna nästa år heller!? Ska jag gå hemma i flera år då eller? Fan heller.

Nä..har ni nåt tips till mig? :P

Kommentarer
Postat av: Balin

Har precis samma problem som du. Men försök slappna av och tänk inte så mkt. Tänka kan du göra efter du får veta. Det är vad alla sagt till mig iaf och jag känner mig lite lugnare.

Kram till dig!

2009-06-25 @ 14:52:31
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Jag känner att talet är privat föär mig och dom som det gällde... Får tänka över det :)

Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Nu så.. jag har bytt och hoppas den ser oki ut :)

2009-07-01 @ 13:25:16
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback