ändring av planerna.

Idag när jag vaknade så messade jag mamma o skrev att jag kommer senare. Tyvärr så var hon jättetrött idag så vi bestämde att jag ska komma dit nästa vecka istället. Detta rubbade ju mina planer helt :)

J åkte precis iväg till en vän så jag är helt ensam nu. Trist.

Dock så funderar jag på att ge mig ut idag, trots all snö ute. Jag fick precis ett sms om att jag har ett paket att hämta ut. Det är massa filmer som jag har beställt åt min bror, han betalar ju givetvis. Så tänkte jag gå förbi Rusta också o se om man kan hitta nåt skoj. Men det är inte bra för mig att gå in i såna affärer, även om jag går dit för att handla t.ex. schampo så brukar jag fylla korgen med massa annat eftersom att det ju är så billigt :P
Men jag får hålla fingrarna i styr idag för nåt annat har jag inte råd med.

Borde egentligen ringa några samtal också, men det får vänta till på måndag för jag vet inte riktigt vad jag ska säga än. Måste bolla det med någon först.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback