ärenden.

Sara: Tack för tipset, det tål att funderas på. Skulle kunna funka förutom det att jag har inte råd att betala ytterligare en räkning varje månad :/


Trots rätt tidigt sänggående igår så var vi supertrötta idag när det var dags att gå upp. Riktigt mycket stön säger jag.
Men nu har vi iaf fått handlat lite mat vilket är skönt, vi ska handla mer men man ska ju orka bära det ända hem från stan också :P
Jag frågade pappa om skjuts men han hade nån utbildning på jobbet, jag har en kompis, med bil, som har sagt att jag kan ringa honom när jag behöver, men jag tycker att det är så pinsamt att be någon om hjälp.
Slutade med att jag fick slänga ut hutlösa pengar på buss medans J fick ta min cykel hem. Kassarna var rätt tunga så mina axlar tog mycket stryk :P

Jag var iaf duktig o gick in på Arbetsförmedlingen, det var sjuuukt mycket folk därinne, men jag gav mig fan inte utan ville få det här gjort. Så jag skrev ut lite CV o kopierade lite betyg o intyg, som ska skickas iväg. Dessutom så sa jag att jag ville ha en ny tid för inskrivningsmöte på tjosanhejsan.
Sköööönt att äntligen få det gjort!

Tyvärr så struntade vi i Försäkringskassan idag..kan man skjuta upp saker så gör det - det är hur mitt liv ser ut :P

Somnade förut o missade mitt favoritprogram, TROTS att jag hade ställt alarm, har dock vart så väck o stängt av det i sömnen :D
Programmet går ej i repris och visas inte på webb-tv. Går heller inte att ladda ner.

Hur har er dag varit? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback