duktiga jag.

Jag fick ta i en del, men till slut lyckades jag dra ur tummen ur röven och då blev det lite fart på mig. Tänkte att det var lika bra o göra nånting än o bara sitta o glo, då jag inte lyckades sparka upp J ur hans sömn.
Detta har hänt:

* Jag gick ut med kartongåtervinningen + sopor
* Bokade tvättid - måndag kväll (hade helst velat tvätta nu när jag vet att jag mår ok o orkar)
* Pantade "miljarder" flaskor o burkar (fick ihop 68 kronor, yeeey!)
* Köpte cigg o mjölk + frimärken
* Postade lite jobbansökningar
* Har sökt ytterligare tre jobb, fast över internet
* Lyckats få upp J ur sängen så nu är jag inte ensam =)

Dock vill han spela dataspel så då har jag ju ändå inget o göra.. men får väl ta o städa lite o kanske bocka av ytterligare saker från listan :P

Har ni några förslag på saker som jag skulle kunna göra i hemmet idag? Jag brukar oftast fungera bäst när någon säger till mig vad jag ska göra..eller ja, när jag redan har det bestämt för mig. Svårt o komma igång annars =)
Vi får se vad det blir, kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback