fredagsmys.

Idag har vi haft en riktig slappardag, jag har mått okej. På eftermiddagen så ringde min lovely kusin och undrade om vi ville äta pizza o spela spel på kvällen. Medans jag pratade med henne så hade vi en hembakad pizza i ugnen så vi valde att bara spela spel.
Så Alex & Ejnar kom hit med chips o godis o nu har vi spelat en omgång RISK. Det var jättekul att dom kom, roligt att spela o skönt att bara slappa o umgås lite =)
Alex var först ut ur spelet, efter det så var det C, medans jag, Jonte & Ejnar kämpade vidare. Jag hade tyvärr inte så mycket att komma med och allt slutade med att Jonte vann :D Ejnar blev sur eftersom att han hade legat rätt bra till rätt länge :P

Nu åkte dom precis hem o här ska det fortsätta slappas för imorn ska jag och min man åka till hans föräldrar o mysa o stanna över natten, det ska bli så skönt! Att komma iväg, få känna trygghet, bli omhändertagen..slippa klättra på väggarna.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej!

Roligt att du gillar bloggen. Jag tycker inte att det är något fel med att gnälla på bloggen, det är ju ens egen. Allt kan inte vara guld och gröna skogar.

Lycka till med jobbletandet.



/A

Postat av: Andreas

Gött med slappardag :) De ska jag ha hela helgen :D:D

2009-03-07 @ 08:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback