hemkomna.

Tack för era kommentarer :)

Igår åkte ju vi till Jonte's föräldrar och så kom vi hem förut. Det har varit jättemysigt där. Vi har spelat lite kort, ätit tacos, glass, semla, kikat dia-bilder. Så bara så ni vet, Jonte hade mycket hår som bebis och var dessutom en söt sådan! :D

Nu är vi som sagt hemma, ensamma..skönt, skönt, skönt!


Imorn ska jag ringa o avboka tiden på soc..vi har återigen kommit på att vi orkar inte gå dit o få höra ännu ett nej, jag vet att vi kommer att få ett nej pga alla små lån som förts över till våra konton, de är superpetiga med det där. Annat är det i Skara kommun, verkar det som.
Men jag funderar inte på att flytta till Skara. Däremot nån annanstans.

Hoppas att ni har haft en bra helg, jag ska mysa resten av söndagen.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja soc i skövde suger ju getpung! :S

2009-03-08 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback