imorgon är en stor dag.

Imorgon. Imorgn så ska vi få saker gjorda.

* J och X ska hämta varsin matcheck.
* Jag ska passa på att gå till Arbetsförmedlingen eftersom att jag inte orkade gå dit på inskrivningsmötet (för aktiviteten) i måndags. Så jag ska dels boka en ny tid för ett sånt möte och så ska jag kolla om dom har dokumenterat och kan skriva ut alla jobb som jag sökt de senaste månaderna, eftersom att jag måste rapportera det när vi ska till soc.
* Jag måste även skriva ut lite CV o ta kopior på betyg o intyg m.m. som ska skickas iväg med jobbansökningar.
* Vi ska till Försäkringskassan för att lämna in nya hyran och även be att få papper på vad vi har i bostadstillägg och papper på att vi inte kan få bostadsbidrag, för o lämna in till soc.

Sen ska vi väl äntligen handla mat då =)

Oj oj..det blir en stor dag med mycket saker..hjälp, säger jag bara. För er kanske det låter lätt som en plätt men för mig så är det ett stort äventyr, men jag tror att det kommer att gå bra, speciellt med tanke på att jag slipper göra allt ensam. Det måste gå bra. Usch, nu kom det där ordet igen. Iaf, det SKA gå bra, det kan inte funka om inte nåt av detta blir gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback