jag jag jag.

I lördags hade jag namnsdag, som jag nog nämnde i bloggen häromdagen. På Maria var det =)

Om exakt en vecka så fyller jag år också, jippi. Men just nu har vi varken råd att ha kalas eller råd med present till mig. Undra om det kommer att bli min tråkigaste födelsedag hittills? Jag är livrädd..eftersom att jag gillar att fylla år och älskar uppmärksamheten och presenterna som jag får. Men vi klarade ju oss bra utan att ge varandra eller någon annan julklappar i julas, samma sak på Alla Hjärtans Dag..men det sög riktigt hårt faktiskt.

Jaja, presenterna är väl kanske inte det som betyder mest när det väl gäller, även om det är kul och en stor del av dagen =)

..

Igår hände f.ö. en väldigt jobbig grej. Jag får nu eventuellt sona för gammal ost. Vilket känns jävligt jobbigt och kan måhända kosta mig en hel del. Mycket saker kan även raserar pga detta, men vi får hoppas på det bästa.

Dags att peppa sig o försöka se positivt nu, det kommer inte alltid att vara såhär och en del av mig vet att även om det ser mörkt ut just nu så ordnar sig saker alltid med tiden och viljan.

Efter regn kommer solsken sägs det ju, och jag kan faktiskt hålla med om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback