ledsamt.

För en stund sen så fick jag veta en grej som gjorde att jag började lipa. Jag kan inte berätta vad det handlar om exakt, men en tjej som jag gillar som jag har lätt att prata med och som jag vet gillar mig också..vi känner inte varann så väl o ses sällan men kommer bra överens o ligger på lika nivå och har därför lätt att prata om mycket.

Jag skickade iväg mess till en av våra gemensamma vänner, messet var ogenomtänkt, stressat skrivet och helt fel formulerat, detta fick hon möjlighet att läsa och nu har hon en uppfattning om mig som inte är den bästa. Jag vet att hon ändå tycker bra om mig trots det jag hade skrivit till vår vän. Saken är den att jag menade inte på det sättet jag skrev och jag förstår att hon tolkade det på det sättet som hon gjorde, för att hon vet inte hela bakgrunden eller mina skäl, hon vet inte heller hur jag egentligen menade.

Hennes uppfattning är ungefär att jag utnyttjar vår vän, vilket jag absolut INTE gör. Som sagt, kanske inte lätt för henne att veta när hon inte vet om allting hur det egentligen ligger till.
Jag har dock pratat med vår gemensamma vän om detta och han förstår hur jag menade och han tycker inte att jag utnyttjar honom.

Helst av allt så vill jag skicka mess till henne nu och förklara allting eftersom att jag vill inte att varken hon eller någon ska känna så om mig. Men vår vän bad mig att inte göra det eftersom att hon hade sagt att hon ville prata med mig själv så att han inte skulle dra upp detta med mig, vilket han ändå gjorde - för min skull, så att jag skulle vara lite förberedd.

Saken är som så att jag är otroligt konflikträdd och feg och speciellt mot personer som jag inte känner så väl. Så nu sitter jag här, mår skitdåligt över situationen och över att bara vänta på att hon ska komma o dra upp detta med mig. Vem vet när vi ses igen? Så sällan som vi ses menar jag.
Nu skulle hon visserligen besöka Skövde imorn, men är jag redo och tillräckligt mogen att orka ta den här grejen imorn?
Jag måste väl.

Dessutom så är jag lite besviken på vår vän som visar upp dessa mess för henne, kunde han inte behållt dom för sig själv istället för att outa mina mess så att jag framstår som en skit i hennes ögon?

..

När jag lipade så försökte både han och J att trösta mig med att säga att jag ska inte bry mig ett skit om vad hon tycker, för hon har en mindre skinande gloria än vad jag har tydligen.
Visst, det kanske tröstade yttepyttelite, men inte tillräckligt. Jag gillar ju henne.

Jävla pissäckligaskitfredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback