lördag kväll.

Det blir nog inget häng med M & J idag. Varken vi eller dom har hört av sig till de andra. Jag skickade mess till dom i torsdags kväll o skrev att de var välkomna hit idag o att vi skulle höras, så jag anser att bollen ligger hos dom. De har inte skrivit tbx på mitt sms sen dess.
Vem vet, de kanske är upptagna ikväll.

Då kanske ni undrar varför jag inte åker till Mariestad som jag skulle gjort ikväll annars..?
Nä, helt ärligt så är jag faktiskt rätt trött så det gör inte mig så mycket att vi sitter här, ensamma, hemma en lördagskväll. Jag tycker att det är skönt, jag slipper känna press på mig att vara trevlig, glad o social. Jag kan bara vara slapp o slö =)

Får se om jag åker imorgon istället, men jag ska i vilket fall sova ut imorn :P

Vad har ni för er ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback