torsdag.

Det var gött med maten :)

Till Anonym: Angående det där med batterierna, så har jag för mig att jag eller nån har pratat med banken en annan gång om det och att dom inte bistår med nya batterier. Men kanske kan göra ett nytt försök eftersom att jag inte minns om jag har drömt det eller inte :P

Är så slööö. Har vart trött o haft lite huvudvärk de senaste timmarna. Får klä på mig en varm jacka så att jag orkar gå ner till affären. :D

Imorgon ska jag hem till mamma o testa hennes nya spikmatta :P

Nä, nu ska jag ner till affären!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hade glömt mitt namn. :)

2009-03-26 @ 20:46:00
Postat av: Linda

Gumman batterier till internet dosan får du gå in o köpa på en vanlig klockaffär typ eller där dom säljer klockbatterier... Hoppas att du blir bättre snart :P Puzz

2009-03-27 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback