fredagskvällen.

Hehe, ofta när jag ska iväg o handla så tar det jättelång tid. Jag tror att det beror på att jag smyger runt o kikar på allt och inget. Jag brås på min mor =)

Igår iaf så köpte jag lite skit på Rusta, dvs:

* Kökspincett
* Silicon-pensel (att pensla kött o bullar med m.m.)
* 2 linjaler (inför högskoleprovet idag)
* Schampo
* Hårspray
* Doftspray till badrummet
* Ögoncreme
* Tandborstar
 
Jag minns inte om det var fler grejer än så, men tror inte det.

Sen cyklade jag vidare till Maxi där jag köpte lite mat. O så hämtade jag ut paketet med filmerna till min bror.
Väl hemma så var jag rätt trött efter min lilla utflykt :) Så då lagade jag lite mat (spaghetti, carbonara, köttbullar) och diskade lite, efter det damp jag ner i soffan o kollade på finalen av Let's Dance.
Jag tycker absolut att Magnus & Annika är ett värdigt vinnarpar! Jag röstade inte alls eftersom att jag brukar inte slänga pengar på såna saker och dessutom så kunde jag inte bestämma mig för vilka jag tyckte skulle vinna, Laila & Tobias var ju också supergrymma!

Efter det så kikade jag lite på nyheterna och gjorde lite av ett gammalt högskoleprov på nätet, plockade även iordning lite grejer inför idag. Sen kom darloo hem och vi åt litegrann o hoppade ner i sängen o somnade.

En ganska trevlig fredag, trots att jag fick umgås med mig själv hela eftermiddan o kvällen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback