måndag.

Igår var det en trist dag. Jag kom väl igång lite i humöret på kvällen..men sen, jaa.. skit as usual.
Jag orkar inte prata om dessa saker här i bloggen iom att en del är privat. Men ja, ni vet ju redan sen innan att jag inte mår bra med mitt liv just nu.
Och nu vet jag inte mycket..jag är osäker på saker.
En sak vet jag och det är att jag är förbannat trött på att ta sån oförtjänt skit av dig, it kills slowly..

..

Idag då? Jag mår neutralt. Väntar på nåt?
Vi tvättar och det är ju faktiskt väldigt härligt att ha en tom tvättkorg o fräscha kläder i garderoben. Det är så jobbigt när disken och tvätthögen växer, något som är rätt vanligt här, hehe.

..

Jag räknade ut hur mycket vi skulle ha kvar den här månaden efter hyra, räkningar o skulder. Det är riktigt illa men vi kommer iaf inte att dö =)
Tyvärr så MÅSTE jag verkligen köpa nya linser, jag har skjutit på det ett bra tag nu o har gått med mina månadslinser alldeles för länge, aj aj. Får försöka lösa pengar till det på nåt sätt, kanske kan önska mig det i present? :P Hahaha.

..

Nä, idag så kommer jag att fortsätta softa och fundera över saker. Anders o jag skulle väl ses sen så att jag kunde få låna hans busskort. Imorgon så ska jag åka till Mariestad lite över dagen för o ta ett par öl o massa skitsnack med grabbarna grus.
Tack till A som lånar ut busskort så jag kan åka och tack till C som kommer att bjuda på öl. :D

Vad ska ni göra idag o resten av veckan?
Har ni märkt att jag har uppdaterat lite oftare nu de senaste dagarna? :) (Vänj er inte vid det för mycket, ni kanske blir besvikna, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback