men lol.

Fick en lustig kommentar

"Anonym om min älskling på sjukhus :(:
"Ska väl erkänna att jag tog hjälp av lite insomningsmedicin.." Så du klarar inte ens en natt själv? Fast det är klart, droger är ju alltid en lätt väg ut för dig."


Mitt svar till dig som inte vågar stå för dina ord eller vem du är:
Haha, kallar du en halv tablett insomningsmedicin för droger? Medicin skulle jag hellre vilja kalla det, för det är väl vad det heter om man själv får det utskrivet av läkare? Rätta mig om jag har fel. :P
Nej, jag har väldigt svårt för att vara ensam och speciellt för att sova ensam, pga anledningar som jag inte känner att jag behöver redovisa för dig just nu. Du vet ju inte vad jag kan ha varit med om även fast du kanske känner mig, eller hur?
Men jag klarade ju natten ensam ändå, och så svårt var det faktiskt inte, så jag är rätt glad över att jag klarade det utan större problem :) Ett ganska stort steg för mig personligen.
Men det hade ju varit modigare av dig att våga stå för vem du är istället för att skriva en anonym kommentar, haha.

~~

Till mina andra läsare, vad tycker ni? Fel av mig att äta min behovsmedicin vid behov? Tycker ni att jag drogar för det? Moget eller inte av den anonyma att inte våga stå för vem h*n är?

Och till dig som är anonym, om du inte har vettigare saker att skriva, varför lägger du ens ner din tid på att läsa min blogg och dessutom att kommentera den?

Jag skrev att ni inte får nåt mer inlägg av mig ikväll, men det här var såpass roligt så jag var bara tvungen att publicera det :) Tack för att du gav mig ett gott skratt iaf kära du.

Kommentarer
Postat av: Balin

Hahahah vilken tönt eller. Halva sverige går ju förfan på piller, jag käkar mina vid behov typ varje dag om jag tycker det är jobbigt liksom..



Puckon det finns alltså som för det första inte kan stå för saker och ting och för det andra som inte ens kan försöka sätta sig in i andras situationer..



Kram på dig

Postat av: Sara

Ta inte illa vid dig gumman!! Jag tar cocillana när jag inte kan sova.. somnar som en gris ^^, annars har jag propavan och det får jag utskrivet från min läkare som är psykriatiker så han vet vad han ger ut eller inte ger ut = inga droger!



Så skit i den personen =)=) Du har varit sååååååå duktig!! PÖSS

2009-05-05 @ 15:53:14
Postat av: Linda

gumman vem fan har inte insomningsmedecin och andra mediciner med för den delen, bara för det så innebär inte det att du drogar... Love u honey.. Puzz

2009-05-23 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback