så jävla fel.

Okeeej..nu är det blandade känslor. Jag är sur, arg, besviken..ledsen osv.

Vi har haft besök här idag av en vän(?).

Nu skulle jag ut o röka, ciggen var slut så jag gick till kylskåpet för att hämta ett av de två ciggpaketen som vi hade lagt i kylen. Men där låg bara ett paket?!

Varken jag eller Jonte har tagit det andra paketet för vi har rökt på de ciggen vi hade innan. Vi kollade noga igenom hela kylen o även på andra ställen i lägenheten. Men det ena paketet är borta.

Det måste väl då betyda att X som var här idag har tagit ett av paketen med sig innan X gick? Jag vill verkligen INTE tro det såklart. Vill ju inte att det ska vara så, att någon som man tror är ens vän sen flera år tillbaka snor från en. Men vart skulle det annars ha tagit vägen?

Det kan ju inte ha trollats bort bara sådär.

Jag ringde X nyss o frågade om h*n hade fått med sig ett ciggpaket härifrån av "misstag"..men såklart blev svaret nej.

Men ah..nu vet vi ju iaf vart vi har den här personen. X är ingen människa som är välkommen hit igen iaf..
Så jävla tråkigt att nåt sånt här händer bara. Ett ciggpaket är skitsamma, självklart är det ju själva saken som gör mig ledsen, att man gör absolut inte så mot sina vänner.

Fyfaan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback