så jävla trött..

Igår var jag ju sur och irriterad, godiset o promenaden hjälpte väl lite på kvällen. Idag har jag blivit väckt flera gånger o vart så trött o därför somnat om igen.
Men jag bad J väcka mig vid klockan 14 så att jag skulle hinna fixa till mig innan hans päron skulle komma.

När han då väcker mig o jag ska äta så får jag veta att köttfärssåsen o spaghettin, från igår, som jag hade tänkt hela morgonen att jag ville äta när jag vaknade var alltså slut. Han hade ju vart vaken längre än mig o ätit upp det.
Det här är skittöntigt men jag blev så jävla sur för det. Klart att han också ska få äta, men jag tyckte att han kunde ha tänkt på att jag kanske också vill ha mat när jag vaknar o därför kanske hällt i mer matlagningsgrädde för att få det till o bli mer sås så att det skulle ha räckt till mig också.

Jag sa inte ett ord, tog fram min godispåse o satte mig vid datorn o kollade på webb-tv tills jag hade slutat sura.

Vilken jävla tönt jag är.........men jag tror fan att det beror på att mensen e på väg. Fan..jag brukar inte vara sånhär ju..

..

Sen kom J's föräldrar o syster, då var jag gladare, vi hämtade mat från pizzerian o efter att vi ätit så drack vi thé o tjötade en stund innan dom åkte hem.

Sen kom Nicke hit o han är här nu o umgås med oss.. jag blev sur igen för en stund sen... av någon töntig anledning såklart. Men Nicke gav mig lite cider som jag klunkade i mig o nu känns det bättre. Men jag är så jävla trött på de här humörssvängningarna. Det är ju Jonte som jag blir sur på hela tiden så han får lida...... :(

Aja..det har hänt massor med saker de senaste som kan ligga till grund för allt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback