trött.

Älsklingen väckte mig tidigt förut o frågade om vi kunde förflytta oss från sovrummet till vardagsrummet. Vi har morgonsol direkt in i sovrummet så det kan bli räääätt varmt där. Så då flyttade vi oss in på en madrass i vardagsrummet o sov vidare.
Nu väckte han mig igen och jag är riktigt trött. Han ska iväg en sväng, men jag tror att jag ska lägga mig en sväng till :P

Hela hans godispåse tog slut igår och jag har kvar massor av min så jag kanske får gömma min om inte han ska äta upp den :P Nädå, han får äta ur den såklart om han vill :)

När jag väl har orkat mig upp nästa gång så blir det lite plock här hemma för J's päron kommer idag, kanske syster + pojkvän också. J städade rätt ordentligt igår så det är skönt att slippa det idag, nu är det som sagt bara småplock kvar.

När dom kommer så ska vi alla beställa pizza som dom bjuder på. Mumma! Jag har inte bestämt mig än om jag vill ha en pizza eller en sallad.

Så skulle vi höras lite med Anders idag också o kanske ses. Ja, vi får se vart det bär av alltihop. Men jag tror att denna dag kan bli ganska bra iaf, mitt dåliga humör är borta känns det som :)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback