måndagen efter helgen.

Middagen i lördags blev jättetrevlig o underbart goood! Det tyckte vi allihopa!
Vi åt ju rätt sent, så Martin & Laura åkte hem bara en liten stund efter maten, de skulle egentligen sovit här kanske, men de va nog lika bra att dom åkte hem eftersom att Martin blev på lite dåligt humör.

Efter det var jag & J jättetrötta så vi messade Anders & Alex att vi skulle lägga oss. Vi hann se en minut av en film, sen stängde vi av filmen o satte på musik istället o slocknade direkt på madrassen. Vi vaknar vid fem på natten o flyttar in till sängen o sover vidare :)

Igår vaknade vi på gott humör och kände för att göra nåt. Vi ringde Anders o frågade om han ville följa med på picknick, vi ringde även min kusin men hon var upptagen.

Så Anders kom hit o killarna svängde ihop lite mat, ris, tonfisk, gurka, tomat, osttärningar och creme fraiche blandat med sweet chili =) + kokta ägg till. När man blandar detta på tallriken sen så blir det jättegott =)
Anders hade köpt med sig festisar för det måste man ju ha på utflykt o picknick :P

Vi cyklade bort till Aspö o satte oss där o åt. Sen gick vi balansgång och än en gång; "inte nudda marken-banan" :P Fast denna gången gick det inte lika bra för mig, jag gissar på att det berodde på att jag hade ett par andra skor på mig denna gång.
Vi såg mini-salamandrar i en liten damm och gick upp i ett utsiktstorn. Sen cyklade vi bort till en idrottsplats där det var fotbollsmatch, Anders bjöd på glass där.

När vi kom hem så softade dom framför en film först, medans jag satt vid datorn o sökte jobb bl.a.
Anders köpte kladdkaka o vispgrädde, och snacks! Det var riktigt mumsigt. Sen anslöt jag mig till filmen o vid midnatt vaknade jag, då var A på väg hem för han hade skola idag. Jag & J blev kvar i soffan ett par timmar till o han somnade såklart.
Jag fick nästan bära in honom till sängen sen, om jag hade orkat så hade jag burit. Men jag väckte honom med pussar o sa att vi skulle lägga oss, sen fick han stödja sig på mina axlar in till sovrummet. Där fick jag klä av honom kläderna så att han bara kunde hoppa ner i sängen =) Hehe så söt han är!

Idag var vi också på rätt bra humör när vi vaknade, tyvärr var inte vädret det roligaste. Men Martin & Laura kom hit o har varit här på besök sen dess, med ett litet avbrott då de åkte ner till stan en sväng för att köpa en dator.
Men under den stunden så var Marcus här på besök en sväng.

Jonte har iaf fått sig en ny parfym idag och det är han väldigt glad för =) Alla hans andra var typ slut.

Nu kom Ante & Zoran en sväng o sa hej, men båda två gick samtidigt som Martin & Laura nyss.

Så för första gången sen imorses så är jag & älsket ensamma här nu. Myyyyys <3
Fast det har varit väldigt trevligt med vänner här också givetvis!

Vi fick sålt vår ena stereo till M & L, dom behövde en och vi använder den väldigt sällan eftersom att vi har en till. Gott med lite extrapengar.
På tal om pengar så lyckades jag fixa fram lite cash för ett tag sen..hehe, nej, jag har inte gjort nåt olagligt =)
Men iaf, för de pengarna så shoppade jag massa vår-/sommarkläder som var meningen! Så om ni vill så kan jag ju lägga upp bilder på mina klädinköp?

Nu ska vi ha en trevlig o mysig kväll tillsammans hoppas jag, vi skall strax äta o sen blir det rätt lugnt här.

Förut ringde en tjej till mig o ville att jag skulle komma på arbetsintervju imorgon, angående ett jobb som jag sökte igår! Det går undan här :D
Eftersom att jag sökte flera jobb igår så tänkte jag kika upp just det här jobbet lite extra, så jag har lite hum om vilket det var. And then, wish me luck!

Dessutom så har jag varit duktig idag o gått igenom massa reklam o gjort en handlingslista, så nån dag snart blir det till o handla massa mat. Skönt när förråden blir lite påfyllda snart igen :)

Hoppas att ni har en fin kväll, förresten, vädret är jättefint nu =)

Vad har ni gjort idag då? O va gjorde ni i helgen?

/Thess

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mja du vet ju redan vad jag pysslar med iom att du läser min blogg :) Men ville bara påpeka att jag typ är frisk nu :P är lite hes bara!



Hoppas verkligen du får ett jobb du TRIVS med.



Håller på dig!

Postat av: Balin

det var jag :P missade väl mitt nick :S

2009-06-18 @ 05:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback