trassel.

Ny dag, nya tag. Gaah. Massor med ord just nu.

X erkände sen att ciggpaketet hade följt med härifrån. Av vilken anledning kan diskuteras, men oavsett så är det så jävla fel.

Jag lyssnar på massor av låtar nu som får mig att må bra. Jag vill nå dit.
Jag vill må bra och jag vet att snart snart..snart så kommer det där att överskölja mig och mitt inre. Allt det onda kommer att suddas ut för en stund, ett tag.
Den där stunden som jag skulle kunna göra nästan allt för.

Musik hjälper mig iaf på vägen dit.


Det finns många texter som kan beskriva det jag känner......


You got me begging you for mercy

Why won't you release me
I said, release me


I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
And I can't stop myself
I cannot control myself
I am going crazy
 

Äääh...det är för många tankar eller känslor eller allt just nu..jag vet inte hur jag ska kunna trassla ut alltihop.

Jag mår bra nu.

~~

Jag saknar Hedda så jättemycket. Hon är en av få som har en stor del av mitt hjärta.
Det finns några till och jag saknar er också.

Tack för att ni finns i mitt liv. Tack för att ni tar hand om mig och mitt hjärta.
Tack för att ni tar bort mitt onda.

~~

Hahaha...detta blev ju ett fjortisinlägg :P Kursiv text, fet text, låttexter, känslor, saknad, tack och hjärta.
Jaa. Men ibland får det lov att vara så. Eller hur?

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback