veckan och dagen som har varit.

Den här veckan har faktiskt varit väldigt bra. Jag bara älskar när solen och våren kommer. Jag kan äntligen krypa ut ur mitt ide och jag känner mig mycket piggare o gladare <3

Vi har umgåtts en del med Marcus, mest bara softat. Vi har gjort lite andra saker också, men det ska jag skriva om i ett annat inlägg. Som sagt, jag vill dela upp inläggen. :P

Igår sov Marcus över här då vi alla tre kollade på film o blev så trötta efter den. Idag så har jag faktiskt varit på lite dåligt humör och känt mig rätt irriterad.
Mycket har nog berott på trötthet o sen kom jag på att jag ska ha mens om några dagar, kan det kanske ha nåt med saken att göra?
Både jag och min pojkvän är eniga om att jag inte brukar ha några pms-besvär eller nåt sånt, typ att jag blir extra sur en period i månaden, inget som har varit märkbart för nån av oss iaf. Han är nog rätt tacksam för det. :P

Men när jag förut låg i soffan och tyckte lite synd om mig själv så frågade jag J om han ville gå ut på promenad med mig. Jag ville gå till video- och godisbutiken som ligger på andra sidan gatan. Den butiken är livsfarlig att gå in i för dom har ca 300 olika godissorter och det har hänt flera gånger att jag har gått därifrån med 100-kronorspåsar. Trots att jag bara ska ta lite av de sorterna jag vill ha så fylls påsen upp ganska snabbt eftersom att det finns så många sorter som jag vill ha :P

Idag bestämde vi oss för att ta varsin påse och även tävla om vems påse som skulle komma att väga minst. Jag vann med en skillnad på 0.008 kg, eller 8 gram om man hellre vill säga så. :D
En vinst som jag verkligen inte hade förväntat mig, men det kändes bra eftersom att jag är den tjockaste av oss två. Jag är seriös.

Sen gick vi vidare till Maxi där Jonte i förbutiken hämtade ut sitt nya VISA-kort och jag sprang in o köpte äppeljuice och LOKA päron mineralvatten.

Vi har softat ensamma hela kvällen framför tv:n och även framför lite webb-tv. Vi har sett på "Så ska det låta", ett program som jag faktiskt gillar om jag inte har nåt bättre för mig klockan åtta en fredagskväll :) Vi såg även på "Grannfejden" och det är ett väldigt komiskt och knäppt program som man kan fördriva sin tid med o förundras över hur tokiga en del människor faktiskt är. Jag undrar hur vissa kan med att bete sig så i tv bara. :S

Nu är det time for bed för det är en dag imorgon också. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback