walk a mile in my shoes.

Have mercy with me.

-


Så ska jag jobba. Japp. Börjar den 20e maj. Det är väl ca 17-18 arbetsdagar som gäller än så länge, men what the hell, det är ju bättre än inget. Pengarna måste jag ju ha.

Har också äntligen släpat mig ner till AF på mötet som jag så många gånger har avbokat. Så nu får jag ersättning från AF/FK för att gå hemma o söka jobb. Ja, de dagar som jag jobbar får jag ju såklart lönen istället. Men det gör inte mig nåt, jag fattar att jag inte kan få både ersättning och lön, o lönen är högre än ersättningen så give me please!

Jag är glad att jag äntligen, för första gången sen i september kommer att få in en inkomst på mitt konto. Det har vart seeegt. Nu lär ju inte jag få de första pengarna förrän kanske i juni, men ändå, det är nästa månad :)


-

Helgen.. jadu. Svettigt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul att du fått jobb :)

Postat av: Josefin

Hej, kul att du läste min blogg. Jag kollade igenom datorn nu men hittade inte enenda bild från bröllopet. Vi hade inte datorn på den tiden utan de ligger säkert på någon cd någonstanns i en låda. Måste kolla om någon har bilder det är ju festligt att lägga upp bilder från bröllopet som du skrev.

Kram Josefin

Postat av: Balin

jag är stolt Thessiless :D Kramar på dig och tack för ditt stöd

2009-05-13 @ 20:46:04
URL: http://princessbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback