barnvakt.

Anders & Jonte ligger i soffan o sover, jag åt nyss resterna av min pizza. Ska hoppa in i duschen. Så får vi se om Alex kommer hit idag också kanske?
Så kanske det blir bakning då.

Strax före kl. 18.oo så kommer pappa & Sofi hit o lämnar Kim, min söta, fina lillasyster :) Dom ska på bio så jag sa att jag gärna kunde ta Kim i 3 timmar. Vi ses så sällan o jag vill gärna ändra på det. Hon är snart 3 år. De senaste gångerna som jag har träffat henne så har jag burit omkring på henne o haft henne i knät o så o då har hon inte varit arg, ledsen eller rädd så vi får hoppas att hon inte blir det idag heller! Det är första gången som jag ska vara med henne utan att föräldrarna är med.

Undra hur jag ska roa henne då? Vi ska iaf bort till katten som vi ät kattvakter åt, det kanske hon tycker är kul. Sen ska vi gå bort till Sigge's o köpa lördagsgodis, dom har massor med godis där så det gör nog henne glad :)

Vi får se hur dagen blir :)

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback