fredag.

Jag är ganska trött idag. Men jag har iaf varit nere i stan o satt in pengar på J's konto. O så har jag varit på möte med min handläggare på folkuniversitetet, hon är så snäll o bra tycker jag :) Jag gillar henne så det är ju lite trist att vi precis har lärt känna varann o att jag inte kommer vara inskriven där mer när jag börjar plugga.

Jag tog kopior på våra pass, kontokort o legitimationer. Det skulle tydligen vara bra.

O så var jag på apoteket o köpte massa grejer.

Nu ska vi bara skriva ut lite biljetter o grejer inför flyget o hotellet. O köpa handsprit! :D

Sen är det väl bara smådetaljer o packning kvar.

RESFEBER!
Jag är lite flygrädd..o flygresan tar ju räääätt lång tid. :S

Nu är jag trött, frusen o hungrig så jag tänkte att jag skulle göra nåt åt saken..ska nog börja med att vila nån timme :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback