massa mys här :)

Igår lekte vi med Anders. Först gick vi alla tre en promenad till Maxi, i kylan. Där inhandlades det lite mat. Sen gick vi hem o tillagade det.
Vi åt färsk fisk, mmm, så gott men så tråkigt dyrt :/

Det blev panerad, stekt Nilabborre med kokt potatis o älskets underbara persiljesås o så kokta morötter till det. Så lyxade vi till det o hade JULMUST till :D :D :D Wiiie, så underbart gott. Första julmusten för den här vintern, o jag blev grymt sugen på lussekatter när vi drack julmusten :P
Måste baka det nån dag, är det för tidigt?

Efter det var vi alla mätta, Jonte & Anders pratade om paltkoma :) Vi blev väldigt trötta o kollade på tv o tjötade.
En mycket trevlig dag/kväll!

..

Idag har jag varit nere i stan o mött en kompis. Jag har lyssnat på musik, vi har ätit pizza o falafelrulle o druckit upp den sista julmusten. Vi har myst med varandra, kollat igenom bilderna ifrån Thailand o varit borta hos en väns katt som vi är kattvakter åt o så har vi dessutom varit i affären. En väldigt bra dag så här långt.

Nu ska vi börja fixa varma mackor, vid kl. 18.oo så kommer mina svärföräldrar hit o då ska vi äta lite kvällsmat o umgås, vi ska även kolla på bilder från svensexan/möhippan, bröllopet och bröllopsresan :)
Det tror jag blir väldigt mysigt för vi har inte träffat dom sen bröllopet.

Ikväll är det Idol o så kommer även Anders hit efter att Jonte's föräldrar har åkt. Det ska bli skoj att få umgås lite mer! :D

Vad ska ni göra ikväll då? Förhoppningsvis så orkar jag slänga upp lite av semesterbilderna på facebook eller nåt, o så måste jag ju få upp mer bröllopsbilder också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback