snurrigt..

HAHA Sara! Din sista kommentar! Jag fick iaf ett gott skratt =) ♥

Fan vad jag har varit trött idag. La ju mig väääldigt sent inatt/tidigt imorses..Vaknade vid åtta när J var uppe o skulle till vårdcentralen. Vid fyra på eftermiddagen bestämmer jag mig för att sova ett par timmar, ställer klockan på 18.20 för att jag inte ville missa ett program på tv:n.

När klockan ringer så vaknar jag inte ordentligt. Jag fattade inte hur jag skulle stänga av alarmet så jag försöker trycka på massa knappar o sitter o skakar telefonen i luften som fan. Så kommer Jonte in o undrar varför min mobil ringer så länge så jag svarar att jag kan inte stänga av alarmet, han tar mobilen o tittar o konstaterar att jag har stängt av alarmet.

Iaf så går jag upp, och är helt säker på att det är fredag morgon o jag ska iväg på möte om några timmar. Jonte försöker säga att "nej, det är torsdag idag", men jag ville inte gå med på det..jag fick inte ihop det.

Går ut på balkongen o röker, o det är väl ungefär då som jag vaknar till i hjärnan för då inser jag att det är torsdag kväll o inte fredag morgon. Hahaha!

Att sömn och trötthet kan ställa till så mycket konstigheter hos en förvirrad hjärna :P

Nu ska jag iaf gå o sova för natten så jag inte sitter uppe så länge igen. Imorgon ska jag på möte hos min handläggare på folkuniversitetet. Så ska jag fixa lite grejer, typ ta kopior på våra pass, biljetter, kontokort m.m.
Ska handla lite också på Willy:s när jag ändå är i stan.

På kvällen kommer min älsklingskusin (o bästa vän!) hit o ska sova över här :) Hon ska också vara vår husvakt när vi är borta, det kanske blir skönt för henne att bo här ett tag o komma hemifrån lite o va lite för sig själv också :)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag! Kram o godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback