till Andreas..

YEAH! Nu är resan betald och angående hotellet så väntar vi på bekräftelse från dom. Hon på resebyrån sa att det borde verkligen inte vara några problem att boka direkt från hotellets hemsida. :)

Andreas: Vi åker ner till Gbg på måndag kväll o sover hos moster o dom, så skjuts till Landvetter har vi utav min mosters kille. Men från Landvetter har vi inte pratat om ännu ;)
Vi ska enligt biljetterna vara framme på Landvetter kl. 12.20 den 23/10. Sen har jag ju inte en aning om hur lång tid det kan ta o få väskorna o checka ut o så...och om planet är försenat. Jag vågar inte ens boka tågbiljetter hem från Gbg den dagen ifall vi missar det tåget :P

Men bor du fortf i Mölndal? Det bästa vore ju att jag ringde när vi kom fram istället, slipper du riskera att vänta isf. Men du kanske jobbar vid den tiden förresten? :S Med tanke på att det är mitt på en fredag =)
Ja, du får säga till om du vill såklart, annars tar vi säkert flygbussen :) Eller om Emil hämtar oss där också. Vem vet vad som händer :)

Jag pratade med Jonte för ett tag sen om att du hade skrivit till mig att vi gärna får komma o hälsa på hos dig, jag tror att han kände sig lite blyg men att han kunde tänka sig att göra det :)
Tyvärr så hinner vi ju inte stanna i Gbg den 23 då vi måste hem o plugga/vila upp oss inför högskoleprovet som börjar 8.30 dagen därpå :/

Oj, nu blev hela blogginlägget tillägnat dig typ.. men ja, känn dig hedrad ;) Haha! Nä, orkade inte gå in på facebook o skicka detta där. Hoppa de e lugnt.

Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson "Kryckan"Hansson

Du har helt rätt i det att man kan delbetala linserna, jag är lite allergisk mot avbetalningar bara.. Sen är det inte så nyttigt för ögonen att vänta så länge har jag fått höra för det slite enormt på ögonen..



Ha det gott på er resa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback