den här veckan har jag gjort detta.

Bloggen är verkligen cp.

Nu har vi allt ordnat inför lördagen..typ :)

Igår var vi hos mormor & morfar o gjorde 6 st cheesecakes, vi skulle egentligen bakat 130 bullar också, men det hade min mormor redan tagit hand om, det var tacksamt vill jag lova! :D

I måndags var jag på Komvux nästan hela dagen o gjorde testerna inför utbildningen, vi får väl se om jag kommer in, men det kändes som att jag gjorde rätt bra ifrån mig på allt.

Mitt på dagen så hade jag en lång paus så då gick jag o älsket till Mangos för att luncha. Sen sprang vi runt på stan o fixade det sista. En kofta, armband, strumpbyxor, kalsonger, strumpor, lösnaglar, puder m.m. Det är dyrt att gifta sig!

Älsket var även o klippte sig, men han har upptäckt att han blev lite missnöjd så han ska ner imorn så skulle dom fixa till det åt honom.

Sen gick vi o solade också. Tänkte sola en gång till innan lördagen..ja, imorgon får det ju bli då.

Igår så var jag på Folkuniversitetet. Det var arbetsförmedlingen som hade tvingat dit mig, jag ska bli coachad bla bla när jag söker jobb.

Jag ska skriva om möhippan/svensexan (som förövrigt var jäkligt skoj!), men jag tänkte lägga upp lite gamla bilder som jag hittade när jag tömde kameran i lördags.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback