tankar.

Hahaha en del folk asså.. sitter o läser på facebook o jag kan inte låta bli att skratta..lr ja, snarare hånflina eller nåt annat?! Åt patetiska människor alltså.
Sen kommer frågan naturligtvis upp i mitt huvud; vad fan gör vissa människor i mitt liv? Om...ja om..det ringde i telefonen så tappade jag tråden.

Idag ska vi iaf äta tacos till middag.

Hm, jag är så nyfiken på vad som ska ske på lördag. Min kusin som styr upp alltihop sa bara att vi ska hålla oss hemma på lördag eftermiddag..men kommer det folk hit då? Behöver jag städa? Kanske är lika bra?
Frågor, frågor.

Förresten..igår kollade vi på "Roast på Berns", det var ganska kul faktiskt :)

Efter bröllopet kanske jag ska börja käka medicin..beroende på hur det ser ut då. Kul att börja äktenskapet med att trycka i sig massa mediciner, men men..så får det väl vara ibland om man ska kunna bli frisk. :/

Jag försöker även att hålla mig borta från godis m.m. för det här funkar inte längre..sockerberoende o tjock! Det är vad jag är.

Kom på att nästa vecka måste jag sola ett par gånger också, vill ju inte vara vitare än brudklänningen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är absolut inte tjock gumman!! du e jättefin ju.. o du får inte sluta blogga heller.. säg till mig om du ska sola, gör ju själv de o kul o gå ihop med nån.. Kramar Linda

2009-09-15 @ 20:48:51
Postat av: Linda

Du är absolut inte tjock gumman!! du e jättefin ju.. o du får inte sluta blogga heller.. säg till mig om du ska sola, gör ju själv de o kul o gå ihop med nån.. Kramar Linda

2009-09-15 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback