detta händer i mitt liv just nu.

Tack för era fina kommentarer :) Det gör mig glad!

Jag försöker hålla detta fort uppe genom att diska, laga mat, städa, tvätta. Fan vad långtråkigt det är!

På måndag ska jag iväg hela dagen o göra massa tester och även en intervju, angående en utbildning som jag har sökt..snacka om nervöst eller!? Eller, jag är mest nervös inför intervjun..testerna är i svenska (grammatik & fritt skrivande) o data (textbehandling, mapphantering, skriva brev) så jag tror inte direkt att det går åt helvete eftersom att jag har skills. Hehe.

Hmm, det är mycket som står på schemat just nu faktiskt.

* Åka till Göteborg för att hämta vigselring hos guldsmeden, träffa ett par vänner.
* Baka massor hos mor till bröllopet.
* Möhippa/Svensexa. Vi kommer att bli kidnappade på lördag o vi ska vara förberedda på "en hel del alkohol", så mycket vet jag..NERVÖST!
* Gå till vårdcentralen o lämna CDT-prov.
* Gå till Ewa o lämna urinprov.
* Söka jobb.
* Försöka lägga ut lite saker på Tradera.
* Betala räkningar.
* Fixa lite mer inför bröllopet...

Sådär..o vad ska ni göra för nåt då? Vad händer i era liv?

Jag funderar på att sluta blogga. För det första så är jag usel på att uppdatera ordentligt, för det andra så är jag inte speciellt rolig att läsa om tror jag.

Ha en bra dag folket.

Kommentarer
Postat av: Anders

Läskigt när man vet att det är en svensexa/möhippa på gång. Det går ju inte att lita på någon och knappt att planera något heller, eftersom man aldrig vet när det händer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback