-

Linda: Vi ska flytta till Billingesluttningen, för att vi vill det :) Bättre läge, bättre lägenhet och bättre hyra.

Nu har jag precis skickat iväg en beställning på framkallning av massa foton. ÄNTLIGEN har vi tagit tag i det, enats om ett kort och beställt framkallning. Det är alltså bröllopsfotot, som ska ut som tackkort och in i tidningen, som jag pratar om. Men tidningen tar vi nog nästa vecka istället när jag har fått pengar.

J pratade med sin a-kassa och nu har dom äntligen fått in de handlingar de behövde och han fick skicka in sina kassakort, han är iväg o postar dem nu. Så får vi se hur lång tid det tar o vad som händer.

Vi ska kika runt o bestämma oss för en säng också..men det har vi inte kommit så långt med ännu.. Det är så mycket annat som måste göras.

J var iväg till tippen idag med min morfar, så lite skit blev vi av med. En del skit ska till Gengåvan nån dag också.
J har även tvättat idag o jag var nyss nere o hämtade den tvätten. I helgen plockade jag iordning på ett berg av ren tvätt o vek iordning den o la in allt där det skulle vara, o nu har vi alltså ett nytt berg, dock inte lika stort denna gång :P Men jag hinner nog inte ta hand om det berget idag, för jag ska laga mat och så måste jag plugga. Har massor att göra när det gäller skolan!
På måndag ska vi ha vår första muntliga redovisning.. Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Senast jag ställdes inför en sån utmaning så klarade jag inte av det, jag fick panik, började svettas, skaka o lipa o fick världens ångest, så det blev aldrig nåt av det. Hur fan ska jag klara att göra detta nu då?
Det hjälper väl inte att jag uteblir från skolan heller, för då kanske jag måste göra det en annan dag istället..?! FAN!

O vår kära diskmaskin, den kom o den gick..typ. Vi fick den i höstas, insåg att den var för hög för att få plats på diskbänken (under stambytesrenoveringen så höjde de diskbänkarna), så vi skulle ha den på golvet i ett hål där man kan installera en vanlig diskmaskin. Så J's far skulle bygga en liten bänk till diskmaskinen, o sen när vi äntligen fick bänken så såg vi att vi måste köpa nya slangar så att de når ända upp till kranen. Sen bestämde vi att vi skulle flytta o i den nya lägenheten finns det redan diskamaskin, så vi hann alltså aldrig använda våran ens :/
Morfar tog med sig den härifrån idag för min lillebror ska få den istället.

Tänkte att om jag får tid någon dag så ska jag lägga upp lite bröllopsbilder på bloggen/facebook. Gäller bara att när väl tiden finns att jag får ur tummen som sitter så hårt upp i röven. :P

Nä, nu ska jag surfa vidare o sen ska jag plugga. Vad ska ni göra i veckan då?

Kommentarer
Postat av: Balin

Tycker du är duktig som kämpar på gumman!



Vet själv hur det är när man känner att tiden inte räcker till eller att man själv inte räcker till...



Hur gick det med den muntliga nu då?



Pussa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback