2o1o.

Hello friends :)

Nu har jag haft ett sköönt jullov! Jag hoppas att ni har haft det bra också!

På julen var vi hos mormor & morfar - finsk jul. På julaftonskvällen var vi hos farmor - dansk jul.

På juldagen åkte vi hem till Jonte's kusin m. familj o träffade lite släkt, sen stannade vi hos J's päron över natten o bara hade det trevligt, Jonte's syster o hennes kille var hemma också. :)

Vad fick vi i julklapp då? Jag fick:

Presentkort på Kicks, pengar, förkläde, handdukar, pyjamas, trosor & strumpor, godis, ljus, almanacka, en deo, 2 bh, foundation + sminksvamp, trisslott.. m.m. O så fick jag mycket saker som var till Jonte också: Dammsugare (som vi tyvärr måste lämna tillbaka eftersom att vi redan har två), mera pengar, stekpanna m.m.

Aah, jag minns inte allt på rak arm men jag är iaf tacksam för det jag fick :)

Fick ni nåt kul i julklapp?

Jag har lyckats vända på dygnet nu också, ungefär lagom tills skolan börjar igen :P Vi börjar på torsdag o tills dess så ska jag ha gjort klart lite läxor. Dessa ska göras i Word-programmet, lite jobbigt bara att vårat program är på engelska o jag har försökt att ändra det till svenska, men det vill inte ändra på sig! Beror nog på att det är nerladdat skit :P :/

Gott nytt år förresten! Har ni några nyårslöften?
Jag kör inte med sånt utan låter saker komma som det kommer :)

Äh, just nu svamlar jag bara..hade inget vettigt att skriva, ville bara visa att jag lever :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback